('_')

Hejsan alla glada blogg tittare!

Igår var jag på Påsk party. Det var väldigt roligt bortsett från att jag halkade på grus och slog i  mitt knä. Vilket gör så att jag inte kan gå så hiskligt bra =( Det gör fruktansvärt ont och jag lovar... Ni vill inte se såret. Det är hemskt. Vi ( alla barnen som var där) körde is kull. Alla som försökte skydda sig från kullaren sprang in i skogen för att inte bli kullade. Vi sprang över en asfalterad väg med grus. Så... pladask föll jag och slog i knät. Det gjorde ont som... *pip* men jag klarar mig. Det läker väl inom 10 dagar... Hoppas jag. Vet inte säker, så illa är det! men jag hoppas på att jag kan gå på träningarna innan tävlingen som är på söndag. Inte idag utan nästa... Jag tror faktiskt inte att jag kan delta. Men det är så typiskt. Jag kan inte vara med i RM heller! (RM = riksmästerskap) Men som tur är borde jag kunna vara med på operarepetitionerna. Men gå kan jag inte... Eller jo. Lite kan jag ju. Men jag får inte spänna benet... Då gör det jätteont! Och jag måste ha benet rakt hela tiden. Det är lite jobbigt. Prova att sitta framför datan och ha rakt ben hela tiden...

Men jag han i alla fall njuta lite. Jag han till och med ta några bilder som ni ska få se!

Vi börjar med morgonen igår. Den 11/4:


Jag målade två ägg! En med kycklingar och en med blommor...

När vi kom fram till landet så åt vi lite...

Det fanns olika sorters sill.


Jag har precis ätit upp... Lite kvar av bagguetten
Det var så varmt! Det var jätteskönt! Hoppas att jag blev lite brun på kuppen ;P


Alla gick till Stranden. Här kommer några bilder på det...



Havet.... Det var jätte vackert

Här står jag!

När vi kom tillbaka gjorde vi lite knasiga lekar...
Killarna skulle ta på sig tjej kläder och springa runt samtidigt som de satte på sig läppstift!
Tjejerna skulle ta på sig killkläder och springa runt samtidigt som vi ritade mustasch på sig själva...
Det var faktiskt ganska kul. Tyvärr han jag inte ta några bilder=(

På kvällen satt vi åt drack:

Vi satt och drack te... fast i en kaffekopp. Men det funkade!

Elden i den öppna spisen...

Slutet på den kvällen var att alla barnen + tre vuxna kollade på Robisson. Fast jag och pappa var tvungna att åka. Jag fick för ont i benet...

Imorse åt jag ett ägg som jag hade målat.
Jag åt upp:

Och jag sparade:

Den var så söt med alla kycklingar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!