Lyckos♥

Helleu!

Som sagt, igår var jag och Maria  och Elsa  på bio. Vi såg 17 again. Den får en fyra! Den var faktiskt MYCKET bra! Jag trodde inte att filmen skulle handla om något som värkligen kan hända. Bortsett från att han förvandlas till en 20 åt yngre kille... Den var värkligen bra. Ni måste se den.

Här kommer några bilder på gårdagens lyckade dag...

Maria när vi står i kön och väntar <3 Love ya darling

Älskar er <33 ( jag menar inte mig själv)

<bilderna blev suddiga men det får gå!
Vi hade väldigt tråkigt i kön så vi tog några bilder...

En man kastade en ros till oss... <3 INgen aning vem det var, men det var en snäll kille
iallafall

Yhee!
Rosen i knapphålet ;D

En stel Maria____

Och på bussen hem tog jag en bild mitt i min ensamhet ;D

Lyssnar på musik ch chillar lite...


Det var dom bilderna...

Det hände massor av saker igår om jag skulle skriva allt skulle ni absolut inte orka läsa. Men en sak ska ni veta... KOLLA PÅ FILMEN!!! Rekomenderas av mig!

Om ni vill se fler bilder kan ni gå in på Elsas blogg.

Kommentarer
Classie

jag såg oxå den filmen igår!! Jag tycker den var asbra!!!!!!

2009-04-19 10:18:18
URL: http://classiel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!