Påsklov

Hejsan!

Äntligen är det påsklov! Det har äntligen börjat bli varmt och jag har varit ute hela dagen idag. Det är suvärent väder. hoppas att det blir lika finns imorgon.

På påsken ska man pynta... vilket jag och min familj inte har börjat göra en. Det måste vi verkligen göra! Har ni börjat att göra det? Aja, hoppas i alla fall att vi köper påskris. Påsk ägg kanske.
Påsk kärring vet jag inte om jag ska vara. Orkar kanske inte!



Idag är det Robbinsson. Jag såg inte hela förra veckan eftersom att det var Earth hour men jag fick i alla fall reda på att det var Beatrice som åkte ut. Det kändes som att hon var en besserwisser Det kanske ändå var bra...
Men jag han se det lag som kom till den MTCKET finare stranden, en det där träsket. GUUUD! Jag skulle absolut inte stå ut att bo på det där träsket.
Jag såg att Mika Hade gått ner 8 kilo på de veckor hon hade varit med i Robbinsson. Hon är tvungen att äta piller för att gå upp i vikt. Stakars henne. Hennes så kallade "pojkvän" Machel var ju tvungen att lämna Robbinsson efter fyra dagar, vilket var ett program Det gamla tanten var också tvungen att lämna. Hennes namn kommer jag inte ens ihåg.
ha ha! aja snart börjat det.

Bye Bye!

Kommentarer
Classie

det ska bli mulet!! tråkigt

2009-04-05 08:06:47
URL: http://classiel.blogg.se/
Classie

det ska bli mulet!! tråkigt

2009-04-05 08:07:12
URL: http://classiel.blogg.se/
Aina

njut av solen så mycket du kan medans det äe soligt. Ibland är det värkligen soligt! =)

2009-04-06 13:44:20
URL: http://singit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!