Some flowers for u

Hellue dudes!

Hoppas att ni har haft det en härlig och varm dag. Själv mår jag väl hyfsat bra. Har mått bättre... fast jag mår inte dåligt. Aja, kompliserat.

Jag har sålt majblommor och har nu kvar en krans och 4 dekaler tills jag har sålt hela kittet bestående av:
50 enskilda
15 kransar
7 dekaler
och
6 pins
Hoppas att jag lyckas sälja dom idag!

Annars har det inte hänt så mycket. I mästa inlägg ska jag lägga upp några bilder på når min kompis Sofie och jag var tillsammans...
inte så mycket att säga nu.

Glöm inte att anmäla dig till min blogg tävling... STÅ I RAMPLJUSET FÖ REN VECKA!

Kommentarer
Anonym

jag tycker att jag borde bli veckans blogg för att jag vågar vara med tjejerna!!

2009-04-24 07:39:46
URL: http://iamthemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!