Svaren

Gillar du hästar?

De är söta. Men jag är tyvär allergiker.... =(


Gillar du sushi?

Jag älskar sushi. Det är Jättegott!
 

Kan inte du ha kjol nån dag?

Visst. Men det dröjer nog ett tag.

 Kollar du min blogg? ( pianot.blogg.se) 

När jag har tid kollar jag på de flesta bloggar.


Den äckligaste mat du nånsin har ätit? 

Ingen aning


Vad skulle du göra om en kille frågade chans på dej, o du sa ja, o sen kom en ännu snyggare o frågade chans på dej?

Det var en svår fråga. Det beror på, om den snyggare killen var lika snäll och så, skulle jag nog... eeeh. säga att det får bli en annan gång... =(


Hur lång är du?

Jag är nog 150 cm lång


Kan inte du ta kort på när du går ner i spagat?

När jag ärr tillräckligt upp värmd kan det nog gå!


Vad tycker du om andra världskriget?

Jag tycker inte så mycket om andra värdskriget. Det har redan flutit förbi och inget att göra åt. Men det var väldigt hämskt om alla oskyldiga offer...

 
E 10-20 på den röda el blå linjen?

Den röda linjen. Förut skulle det ha vvarit den blå linjen.

 
Går det att lägga in egna videoklipp på bloggen utan att lägga ut den på youtube?

Nej det går tyvär inte... =( inte vad jag vet i alla fall

 
Hur många frågor har jag ställt hittills?


Du har frågat 11 frågor hittils

 
Kommer du orka svara på alla dessa frågor?

Japp! så klart!


Har du sims hemma?

Nej det har jag inte


Gillar du sims?

Ibland är det kul.


Nu e de vår, gillar du våren?

Absolut. Specielt när det har varit en tråkig vinter =)

 
Vilket e ditt favoritdjur?

Jag har många. tex kanin och delfin

 
Favoritmat?

Sushi ;)


Favoritblogg?

Jag kollar oftast på elsal.blogg.se

 
Ska jag byta design på min blogg?

Vilken desigt menar du? om du menar bakrundsdesignen så tycker jag att du inte ska göra det. Headern är fin. Kanske kan byta design om nån månad... 

 
Nu tycker jag att jag har ställt tillräckligt med frågor, tycker inte du?

Ja, jag brukar inte få så här många frågor. Det är kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!