Bilder och fakta... öhum

Okej inte riktigt. Fakta kan man väl inte kalla det. Men alltså iförrgår var jag på Ingarö och hade det trevligt. Fick 5 myggbett på en sida av foten... Men det e inget att klaga på. Badade i härligt 16graders vatten och solade lite av sommarens sista solstrålar (hoppas jag... inte)!
Var tillbaks i skolan idag. Men var skit trött för jag somnade typ kl 2 i förr igår kväll och vaknade halv 9 typ. Men iaf...
Här kommer bilderna!

Vi satte upp tält där jag och Dionne<3 sov...



brasan

Dionne framför brasan. Förlåt var tvungen!


Tack för att jag fick komma!
Hade det jätterolgigt där.
Hälsar till Astrid, Viktor, Anton, Dionne, Loen, Noel och Alexander.
Tack för alla stunder jag fick skratta.
Kommer nog alltid komma ihåg i slutet innan jag skulle åka när jag och Anton skule skuta ut alla kottar från baksidan och använde badminot racket. Haha fett kul!
  Eller när vi va och bada aa, vi kasta boll till varande och skvätte vatten...
Vi var ute me båten... eller gummibåten kanske man ska säga.. Haha jag har fått träningsverk i armen av dee!
Aja. Vi hade det fett kul där!


Peace and love

Kommentarer
Nikolina

vilket land är du från ? :D

2009-08-24 18:38:17
URL: http://mjaubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!