Bilder

Min kamera fick slut på bateri och jag hade inte med mej laddare så det blev inte såmånga bilder:

Emelie gullunge

sötaste Anna

Haha! Va bara tvungen... Saknar dej redan Emelie M


Lite normalare bild på Emelie M

Sötaste Enigma

Vi e på väg till Centret i katrineholm och Shoppa. Dom hade inte Hm och Gina Dååligt

Emelie M Rolig som alltid!
Älskar er alla gymnaster


Sötaste Anna, Haha

Anna

Jaha, så hät bor vi. I ett klassrum på Duveholms gymnastien(tror jag att det va) i Katrineholm. Det fanns en apstor byggnad brevid med typ 4 gymnastiksalar med aööt man behöver för en veckas träning. Det fanns bowling och äventyrs bad...  kul!
 Veckan har gått asfort och jag längtar redan till nästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!