Frågestunden över...

Favoritfärg?
Jag tycker om alla färger förutom militärgrön och tegelrosa... Inte heller metallgrå.
Favoritfilm?
Moulan rouge (stavning) och Austalia... Twilight var också ganska bra
Favoritgodis?
Mest choklad. Annars lakrist och sura saker.
Bästa sommarminnet?
Jag har många. Men jag tycker bäst de minnen där jag skrattar mycket och då menar jag myycket!
Favoritmat?
Sushi...
Favoritblogg?
Nu har jag börjat kolla så många bloggar...  men jag tycker nog mest om mina klasskompisars<3
Vad har du gjort i sommar?
Mycket. Varit i Japan och på gotland. Annars gympaläger i Katrineholm och solat och badat.
Hur många besökare har du per dag?
Förut var det runt 5-15 men nu har det ökat rejält. 30-40 ungefär. En gång 100...
Vilka bloggar läser du?
Kompisars och nya bloggar varje dag.
Gillar du mjölk?
Japp
Film eller serie?
Film tror jag.
Favoritkändis om du har någon?
Ingen förebild men annars tycker jag att många SJUNGER bra
Läser du några av de stora bloggarna?
Om jag har slut på bloggar (vilket inte händer så ofta) Så kan det hända. Isånna fall Kenzas
Svart vs vitt?
Vitt eller grått (blandning.)
Mjukisar vs jeans?
jeans
Mamma vs pappa?
Klart båda!
mat vs dricka?
God mat eller god dricka...
dator vs tv?
Datorn. För man kan kolla tvprogram på datorn?
Pinsammaste du har gjort?
Ingen aning...
Vad fick dej att börja blogga?
En kompis till mig sa att det var väldigt roligt. Så jag började! 
Hur gammal är du?
Jag är 12
Favoritmaträtt?
Redan svarat men... sushi
Är du svensk?
Ja, och halvjapan
Favoritmusik?
Pop, RnB... inte jazz eller blues eller hårdrock. I alla fall inte skrikande hårdrock.

Det var dom frågorna. Jag fick 24 (23) frågor av er underbara bloggtittare!
älskar er!


Kommentarer
Victoria

hehe, håller med om några saker! :)

2009-08-09 21:07:19
URL: http://detailz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!