Oh!

Jag blir så irriterad på mig själv. Jag kollar på andras bloggar och ser att dom ahr jättecool bakgrund eller header eller något liknande. Jag blir så irriterad på mig själv för att jag inte kan göra sånna designer.

Här kommer länkningar på bloggar som har as fina designer som jag skulle vilja ha:

www.moaegholt.blogg.se

www.guusen.blogg.se

www.jesi.blogg.se
 

De finns många fler.

Om ni vill kan ni dela med er era egna tips om ni har liknande headers elle sådant... Skulle bli jätte glaa

Kommentarer
anna

Gud vad fin du är :) har du bott i japan också? jaa, jag är inte helt hundra.. det finns en chans att jag är gjord i kina också, men mest troligt japan:)

2009-08-01 14:52:21
URL: http://madeinjapan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!