Twilight

Hellue!
Resension om Twilight:


17- åriga Isabella "Bella" Swan är helt säker på tre saker:
 Edward Cullen är Vampyr
Det är en del av honom som töstar efter hennes blod
Och hon är fulständigt och hopplöst förälskad i honom.

Filmen har blivit utsedd till årets filmsucce.
Twilight har fått epiteten "filmens störta love story sedan Titanic" Jag kan tyvärr inte hålla med. Vist den är väldigt bra... Men jag tycker boken är bättre. Jag hade fått en uppfatning om att den skulle vara mycket bättre. Alla som säger att Twilight e sååå bra och att Edward (Robert Pattison) är såå snygg. Han är absolut inte ful. Men jag hade föreställt mig något annat. Rolalie... Som skulle vara så perfekt och vacker, hon var inte alls som dom beskrev i boken.
Synd tycker jag.
Men filmen är ändå väldigt bra.

Den får...
tre och e halv av mig... Sorry Alla Twilight Fan! Läs boken istället. Den är bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!