Bild


                                  Foto: Jag
Jag är med i en fototävlig på bloggen: www.fotowearbyjohanna.blogg.se 
Kika gärna in!


Hejsan allisammans! Idag har jag inte varit så akiv. Varit med kompisar och tagi foto. Väldigt nöjd med min kamera:P Har jobbat hårdare nu med designer... på en annan blogg, där jag testar mig fram. Får tyvärr ingen framgång :( Det är synd.  Hade lite förväntningar eftersom jag ha fått några bra ideer. Men det sprack.Hitar te de ställen som jag vill hitta osv.

Hoppas att ni har haft det en underbar dag!

Kommentarer
Mikaella

svar; Ja, det har jag! :D

2009-12-29 19:00:48
URL: http://mikaellaa.blogg.se/
vendela

jag ska rösta på dig!!!!!!!

du måste vara klar med din bakgrund nu!!!!

jag MÅSTE se den!!!!

2010-01-01 18:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!