Nu blir det ett mer seriöst inlägg!

Men jag vet inte om det blir så mer intressant. Sa ju att jag ska ladda upp bilder. Men jag har ju typ 200 från Holland så jag orkar inte riktigt. Så lat man är. 

Saknar alla i klassen otroligt mycket och vill att alla ska vara här med mig. Myysigt!!

Idag
har jag och mina underbara gårdkompisar gjort den stora upptäckten att det är ca en halv meter snö nere vid bryggan. Iaf så att det räcker upp ovanför knäna (+ att det är is på sjön). Otroligt mycket snö:D Nog första gången som jag är säker på att det kommer att bli snö på julafton. Påtal om julafton så är det bara 4 dar kvar. Eller man kanske ska säga tre...:D

Vi gjorde en iglo som blev skitbra, man fick plats 4 av oss därinne. Jag blev verkligen jättenöjd och kände mig som en gullig liten treåring..;)
Men glädjen tog slut när några små ungar tog sönder den...

Nu vet jag inte om jag har någonting mer onödigt att skriva om...XD

 


Kommentarer
Miss Bill

hej! vilken fin blogg du har:) och cool stil med inte många som har^^ vore kul om du kollade in min blogg du kanske gillar den med? kram /missbill

2009-12-20 20:47:28
URL: http://sarabillstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!