Wish it was forever

Vem  försökte jag lura, jag visste hel tiden. Har ju lärt mig att vara ensam, sånt är livet.
Ingenting är som det ska längre. Det går aldrig bra när man satsar allt man har, man går in för en sak och blir lämnad kvar, för det är över nu och jag känner mig krossad. Allt går i bitar så fort jag börjar hoppas.
Du finns kvar innom mig. Det gör ont när jag tänker på det fina som vi hade som du aldrig vågar satsa på. I mina ögon var du underbar och klart bäst.
Hur kan det sluta så här? När jag vet att det finns chanser, så släpp mig inte nu och låt mig falla över kanten. Skit i vad dom säger och kyssna til dig själv för om jag kunde skulle jag ge hela världen till dig.

Du kom som en vind, du var som en prins
Du försvann en dag och kommer aldrig att bli min. Såren läker med åren det har dom gjort förut. Du ska veta att jag saknar en bit och det är du.

Varje gång jag såg dig blev jag alltid lika glad. Jag önskar att du fick mig känna så varenda dag.
Snälla ge mig chansen som du vet att jag är värd, jag har en dröm i mitt huvud och den slutade så här. Jag ber digom en sak, men förstår om det är vårt, det var en kort period men det betydde ändå. Vet ju snart av vana att vi höll handen tillsammans Det var du och jag fast det kunde varit någon annan. Jag blev lyckligast i världen varje gång jag såg dig le. Att lida sig sjäkv, fast man änså vet hur det blir. Man fejkar sin lycka och sen skiter man it. Men med dig var allt på riktigt ingenting var fel, förutom att jag inte dög och blev sårad en del.

 

 


Kommentarer
Amanda

Hej fin blogg :), jag har frågestund i min blogg så kolla gärna in min blogg och ställ en fråga, tack i för hand!



2009-12-02 19:39:48
URL: http://maandiiee.blogg.se/
ella♥

svar: tack så mycket! Har laggt till dej också ;)

<333

2009-12-02 19:51:27
URL: http://ellaonly.blogg.se/
Bella

Fin text. Känner igen mig sååå väl

2009-12-03 12:24:55
URL: http://bellboli.blogg.se/
Indra

Gud jag fick tårar i ögonen :'(

2009-12-04 17:45:14
URL: http://enblandmiljonerandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!