27-02-08

Tjenizzzzzar!

Efter som att jag onte har bloggat på typ en vecka har jag inte så många besökare längre.
Alla ni som har fortsatt att kolla på min blogg ska ha ett stort tack. Ni kan väll säga till dom ni känner, som kollar på min blogg, att jag har börjat blogga igen ;P

Vad har ni gjort på sportlovet?
Det är snart slut och jag har facktiskt inte gjort så mycket...
Jag har varit i romme.
Igår var jag på dagis. Alltså, jag hjälpte till... :D Barnen var jätte söta.
Specielt ett barn som alltid ville bli buren. Så fort jag ställde ner henne på golvet och gick typ två steg sprang hon ifatt mig och lyfte på armarna. <3 (a)

Sen när jag skulle gå, grät hon jättemycket. Hon var bara såååå gullig!

Kanske går dit senare idag. Vet inte om jag orkar.

Kramizzzzar (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!