Bok tips.

Hejsvejs!
Jag ska ge er boktips till boksugna läsare mellan elva ock fjorton år. och här kommer dom...

1) Bok tjuven................................................... gjord av Markus Zusak.........sidor 580
2) Harry Potter böckerna...............................gjorda av J.K Rowling...........sidor runt 700
3) Steffi och Nelli böckerna..........................gjorda av Annika Thor...........sidor runt 200
4) Agnas Cecilia.............................................gjord av Marie Gripe..............sidor 220
5) Makalösa McModigs monstruösa memoarer.........gjord av Ahmet Zappa.sidor 221



P.S På tal om böcker... jag håller på med en just nu. Jag tänkte om jag kanske skulle skriva sidorna på bloggen så ni kunnde läsa den. eller vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!