...

Hellue!

Idag har jag äntligen klarat av helskruv på trampet. Det har jag kunnat innan men glömt bort efter det att jag gick tillbaka till halvskruven. Jag klarade också rondat-flickis-salto idag på tumbling.

En massa svåra ord kommer från mina skrivande händer och jag hoppas värkligen att ni fattar ungefär vad jag pratar om! Men för säkerhets skull så säger jag att jag skriver om min gymnastik träning som jag hade imorse.

Efter träningen så följde jag med min kompis Lovisa hem, ida följde också med. Hemma hos henne åt vi pizza ock drack ice tea.
Sen körde vi ett spel som heter whidshabord. Det är ungefär som anden i flaskan men lite annorlunde. Man behöver inget glas och man kan göra sin spelbricka själv på ett enkelt a-4 papper.
Man skriver alla bokstäverna och siffrorna 1-10. I hörnen skriver man "nej", "ja", "hej" och "hejdå".
Man börjar med att presentera sig själv och kompisarna som är med.

Presentationen kan låta så här:

"Hej. Jag och mina kompisar vill gärna få kontakt med en ande. Det här är min kompis (namnet) och min andra kompis (namnet) vi alla är ganska rädda så visa dig inte och rör oss hälst inte."

Man får inte fråga saker om sin framtid altså inte om man kommer att gifta sig med en nörd eller så.
Man får heller inte fråga om döden. Om man ända gör det så kan anden följa efter dig och ställa till med hemskheter.

Prova gärna spelet. Det funkar ibland ibland inte.
T ex idag frågade jag om anden gillade kor. Det gjorde den.
Vi frågade sen vad anden hette. Anden svarade att  hon hette WHILMA

Kommentarer
Theo

kul att du kommenterar men säg nåt positivt istället :( och fråga på bloggen

2009-02-15 20:16:19
URL: http://iamthemusic.blogg.se/
matilda

hej vi diggar din blogg asssssssssssssa mycket:.................

2009-02-16 13:50:03
aina

Hej matilda. Förlåt men vem är du?

2009-02-16 15:15:00
URL: http://singit.blogg.se/
aina

Oxh förlåt theo men jag menade inte illa.

2009-02-16 15:15:53
URL: http://singit.blogg.se/
aina

Tack föressten Matilda. Bra att ni tycker om den!

2009-02-17 17:40:29
URL: http://singit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!