Första Opera-repetition!

Idag har jag och några av mina klasskompisar haft opera repetiton. Det var den första ricktiga repetitionen. Det äger rum i skolans musiksal och kommer att göra det åtta repetitioner frammot. Sen kommer vi att repetera i Gäddviken som ligger i nacka. Till slut, efter fem repetitioner i Gäddviken, kommer vi att ha repetitioner på scenen i Kungliga Operan!
Det kommer bli väldigt roligt. 

Om ni har frågor som ni vill ställa om operan eller något annat skoj så är det bara att fråga!





Här kommer en bild på när min kompis vann en stor jättegullig nalle på
 julmarknaden i Gamla stan. För typ 1½ månad sen


 Filippa med sin Nalle!


Kommentarer
Anonym

kan du lägga ut en bild på din nya mobil? kram <3

2009-02-16 21:59:58
Anonym

kan du lägga ut en bild på din nya mobil? kram <3

2009-02-16 22:00:10
Anonym

Japp. Och nu har jag gjort det.

2009-02-17 17:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!