Fredagar och Torsdagar

Hellue!

Nu i tre veckor har jag kunnat skriva på bloggen på morgonen på fredagar. Det beror på att vi har haft ett special schema i tre veckor. Nu är det sista dagen på special schemat så nu kommer jag inte kunna skriva på fredagar eftersom att jag har Gymnastiken på fredaar. Visserligen har jag det varannan Fredag, så varannan fredag kommer jag kunna skriva.
Tikadant med torsdagar. Då har jag också gymnastik... men tyvvär varje, så på torsdagar kommer jag inte kunna skriva över huvudtaget.
 Men jag hoppas att ni hälsar på bloggen på torsdagar ock fredagar också. Det kanske finns ett inlägg som ni har missat ;D

Häsla på min blogg ofta så kan jag kanske slå mitt rekord i antal besökare.....
 43 stycken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!