Hellue!

Hoppas att ni hade en trevlig tore´sdag. Det hade jag. Förutom att vi typ hade prov hela dagen. Förlåt för att jag inte skrev igår! Hade träning. Föresten kolla in en jättefin blogg som heter
 
www.sajse.blogg.se det är en av gymnasterna som också tränar oss när inte hon har träning. Hon ät jättesjusst och är väldigt söt!

Hon är såklart äldre en oss, dom i mitt lag.

Föressten... imorn kommer jag nog inte heller skriva på bloggen
Ha rförst en aktivitet, sen har jag gruppträff med en grupp från skolen. Vi ska vara på Boulbar. Sen ska jag på kalas hos en gympa-kompis! Ska bli jätteskoj!

Pussieee   ♥

Kommentarer
sarah <3

haha gud va söt du är gumman <3 jag skriver inte så mycket i bloggen längre men jag blev jätteglad fördin komentar

pusssöt <333

2009-02-06 22:28:07
URL: http://sajse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!