Jag har fått...

... min nya mobil!  Äntligen!
Tyvvär har jag inte hunnit ta några bilder eller så på den men modellen är en Sony-eriksson W595.

Här kommer en bild på en sådan fast blå! (jag fick en råsa)

 

En sånn här!
Kommer att lägga in en bild på min så
snart jag har fått en bild på den :P


Jag har hafft min andra opera repetition idag.
Vi fick 6 nya papper med en och samma låt.
Den akten kommer vi inte vara på scenen. Vi kommer att vara bakom scenen och sjunga.
Det ska föreställas som att vi är änglar som sjunger till en man som ångrar en sak som han har gjort ( vet inte ricktigt vad)



Lägger in ett til inlägg snart- Men en bild på min mobil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!