Melodifestivalen!

Hellue duds!

Det blev ändrade planer. Vi tog fel på en månad ;P Asså gruppträffen. Jag har istället varit hos mina kusiner. En av dom har vattkoppar. Perfekt! Då kanske jag har blivit smittad. Jag har inte haft vattkoppor...
 Ikväll börjar Melodifestivalen. Hoppas att det är bättre bidrag i år. Det blir typ bara sämre och sämre bidrag för varje år!

Har ni märkt en sak? I t ex aftonbladet tycler dom att Ninas låt "tick tock" är bäst och Emilias låt är iskall. Men i SVD tycker dom att Ninis lått värkligen är dålig medans dom tycker aatt Emilias låt "You'r my world" är typ fantastiskt bra!
Det är lite konstigt.
Aja, Jag ska iallafall på kalas ikväll. Ska bli roligt! Hoppas att ni också får ha en trevlig kväll! Ha lite mys med familjen äta chips eller popkorn=godis och har det skoj!

 Pussssie ♥♥♥

  
                                                                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!