Katastrof i en frisk värld.

Hellue Dudes!
Vi hade ett oförberett svenska "prov". Inte så svårt.

Det är så hemskt. Imorse när jag var på väg till skolan så såg jag att Laila Bagge hade blivit överfallen i centrala Stockholm, allting verkar hända just Laila. Det var hon som tog Magdalena Graaf hjärn blödning hårdast (förutom Magdalen själv) och hennes kärleks liv är inte direkt det bästa.

 Sen såg jag att en fyrbarns mamma hade hittats mördad i ett dike.

 När jag senare på dagen satt på bussen hem så såg jag i Metro att Chris Brown har misshandlat sin flickvän Rihanna (Robyn Frens typ... som hon heter igentligen). GUUD! Det är värkligen inte en frisk värld vi lever i . Men å andra sidan så lever vi inte i en så sjuk heller. Det händer ju massor av andra saker som är bra för miljön ock ekonomin samtidigt som börsen rasar. Men det bryr vi oss inte om. Jag mår bra och hoppas att ni gör det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!