Sunday

Idag har jag vaknat "tidigt" för att gå på träningen som startade 9:00. Jag tränar trupp Gymnastik och tycker att det är jättekul. Idag tränade vi på skruvar= Sträckt frivolt halvskruv, handvolt-frivolt och bakotvolter.
I trupp gymnastik är man i grupp och tävlar alla på tillsammans på golvet. 
Vi tävlar på tumbling, trampett och i fristående. Fristående är en slags dans som oftast 8 -12 personer i laget dansar.

Börja träna ni också! Ni hittar nya kompisar med samma instesse och får också en bra hälsa.
Det är jattekul så länge man tränar med sånt somman tycker om ;P
Gymnastik har jag tre till fyra gånger i veckan sammanlagt ca 11 timmar. Det låter mycket men jag tycker att det är jättekul. 

Kolla gärna in gymnastik bloopers på youtube! ♥
Jag är inte med, men det kan vara roligt att se... men det kan kännas lite ont, även på dig.

http://youtube.com
 

Kommentarer
Leia

Det är ju faktiskt bara skönt att inte gå upp för sent.

2009-02-01 14:26:10
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!