Svaren från frågorna v.5

Här ska ni få svaren på frågorna ni frågade...

Har du haft en bra dag? Ja, eller det beror på vilken dag... Dom flesta dagar har varit bra.

Ungefär hur många besökare har du per dag? Det beror på vilka dagar. Ibland har jag runt 20-30 ibland har jag runt 10

• Varför bloggar du? Jag började blogga när min kompis sa att hon bloggade, hon sa att det var jättekul och nu sitter jag här!
 
• Vad vil du få fram med ditt bloggande?
Det var en svår fråga. Jag vill nog att folk ska kunna öppna upp sig för folk och kunna prata med flera människor.

• Vilken är din favorit blogg? Oj, jag har ganska många favoriterbloggar...
 
www.kenzaz.se 
www.elsal.blogg.se
www.bluesocks.blogg.se
www.maacfe.blogg.se
www.wwwnilla.blogg.se
www.catzing.blogg.se

• Tycker du om min blogg=www.wwwnilla.blogg.se?
Visst den är jättesnygg!

Jag fick inte lika många frågor som förut... Men det är alltid kul att få frågor. Jag ska fortsätta med det här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!