The dangerus...

... NO läxa! HAHA!
OK. Den var inte så farlig. Det var bara att gå in på www.webbmagistern.se och klicka sig fram till ätt ställe där man skulle veta vilka ben och sänt där som finns i örat. Det avr inte så svårt.

Olika saker men skulle veta var det låg:
Hammaren
Stigbygeln
städet
Örontrumpeten
Hörselgång
Hörsel närv
Öron musslan m.m

Första och andra gången klarade jag det inte.
Men tredje gången gick det vägen!
Det var facktiskt ganska kul. Sen testade jag mig själv på Sveriges alla landskap. Det pluggade vi för ca en och-en-halv termin sen!
Men nån stans satt det kvar. Jagklarade inte alla på första försöket... Jag gjorde inte om det heller. Orkade inte (A)



Har haft det en suverän första dag med min nya mobil. Är så glad att den fins!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!