Tisdag!

Tjenizzzar!
Hoppas att ni har haft en bra tisdag.
Jag själv ar haft det ganska bra. Då menar jag ganska...
Jag och min klass ska åka till Romme den 17/2 men då har jag opera repetition. Jag tycker att repetitionen år vicktigare men jag skulle nog tycka att Romme resan skulle vara roligare. Visst Operan är rolig och dom andra som kom in i operan ska stanna så jag gör nog det också. Vi ,åste berätta imorgon om vi följer med eller inte. Våran fröken stannar kvar för alla som inte följer med.

Förra gången klassen åkte till Romme och åkte skidor var det väldigtkul! På bussen var det specielt kul. Vi skoj-retade killarna och tittade på film. Det var värkligen mysigt! Jag skulle hämst gjärna vilja följa med, men det går inte :'(
Men jag kanske ska åka till Romme när mina kusiner hyr en stuga, inte så långt ifrån Romme Alpin där man åker slalom! Det ska bli kul om vi åker. Däremot kommer jag nog inte blogga på några dar. Men det är inte bestämmt en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!