Yeees! Äntligen kan jag...

... Blogga igen!
Datorn är fixat och jag har fått lösenordet att funka igen!
Så nu kommer ni att få dagliga inlägg. Kanske... Jag har ju fortfarande aktiviteterna på torsdagarna oh fredagarna.

Hoppas att ni har haft det bra utan mitt bloggande. HAHA!! ;P
Jag har varit i romme i två dagar. Vi åkte utför. Alltså slalom i Romma Alpin.

Här kommer några miniatyr bilder av Romme Alpin:

  Lite för liten kanske..

  En till ganska för liten..

 En förminskad Pist karta över Romme alpin.

Jag var där med mina kusiner Edvard och Vendela. Vi hade det Jätte trevligt och kul. Jag och Vendela, som är 9 år snart 10 var ute i snön. Det var typ en meter snö i Romme.
 
Vi bodde i en stuga typ fem minuter frånb Romma Alpin. Jag vågade bara åka Gröna och Blåa Backar.
En gång vågade jag styra slalomet till en röd backe.

Puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!