Födelsedags party!

Hejsvejs!

Nu har mitt kalas slutat. Jag fick 6 presenter. Det var bara släckten som kom. Först åt vi lite gottigotti. Sen öppnade jag presenterna som jag hade fått. Det var massor av fina saker. T ex ett halsband som jag har på mig nu, Jag fick nagellack, pengar och lite andra saker.
 Min kusin Iris som är 4 började leka med min pruttlera som jag fick en jul för typ tre år sen. Den tyckte hon var jätterolig.
Sen körda vi kurragömma. Jag,Vendela, Alexandra, Iris och Edvard. Det var ganska kul! Men vi tröttnade på det efter ett tag. Då började vi med att köra Wii. Vi körda först Bowling, på WiiSport. Då vann jag. Sen gorda jag och Edvard Tennis. Jag vann. Sen körde Vendela och Alexandra Tennis. Då vann Vendela.

Nu har nästan alla gått och jag sitter vid datan och latjar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!