It's Friday... and I dont know what I wanna do.

Hello!

Det är fredag och jag vet inte vad jag ska göra!! Det brukar jag alltid veta. Visst jag sitter här och skriver ovh det är jättekul. Men det är roligare att skriva om man vet att det är folk som kollar på bloggen. Som t ex  http://blondinbella.blogg.se elr någon annan känd blogg.

Visste ni förresten att Leoardo DiCaprio och Kte ska vara med i samma film igen. Det är dom spm är Titanicparet.
Det kommer säkert att gå jättebra för dom. Jag tycker att dom passar så bra. Kate bruker man inte se i så många filmer. och hon är inte sej ricktigt lik i den kommande filmen. Däremot ser Leonardo likadan ut... Nästan. Lite äldre. Fasst det är nog bara för att man ser honom i fler filmer. Fast kanske inte bara därför..

Let's Dance kommer iallafall sändas ikväll. Det är en sak jag vet att jag ska kolla på!
Asså gud vad många som skadar sig i årets Let's Dance. Först Mojje i hjärt attack. Sen är nästan Morgan svimmfärdig, sen att Magdalena får en hjärdblödning. Plus Lailas Höft problem elr vad man ska kalla det och Elisabeth's arm-skada.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!