torsdag... önskar att det var fredag!

Hej!
Jag kom hem från skolan ungefär kl halv fyra. jag har spelat piano och nu sitter jag här.
Det är ganska jobbigt att skriva för jag har ett plåster på fingret som inte är så intressant... ;)

Jag kängtar värkligen till imorgon.
För det första har vi slöjd
För det andra kommer jag att söka till operan " spader dam"
För det tresje är det lets dance.
 Guuud vad dåligt att Mojje fick en hjärtinfarkt. Nu kan han inte vara med i lest dance... Stackarn. Fast jag skulle inte heller ha viljat vara med i tävlingen om jag hade fått en hjärtinfarkt.

Imorgon kanske jag ska till Globen på något ställe med Yakoutsi, med min kompis och hennes mamma.
Den kompisen jag ska vara med har jag typ inte sett på 5 elr 6 år. Jag träffa henne när jag var och hälsade på min farmor på hennes sommar ställe. Och nu, imorn, ska jag få se henne igen.

Jag har försökt att fixa en snygg bild design på bloggen. Men det funkar inte... synd :(

Nu ska jag logga ut. Jag ska förbereda mig för Gymnastiken jag har ikväll
                         Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!