Yiiipey!

Hejsan alla fina besökare.

Jag kom in till Operan "Spader Dam". Jag är *#..*' glad!! Hoppas att alla som tittar bor i Stockholm och kan titta när jag och några av mina klasskompisar uppträder på kungligaoperan.

Det var över 150 som sökte och det var 15 tjejer och 15 killar som kom in. Det är ganska duktigt. Jag kramar om alla som inte kom med och önskar dom all lycka nästa gång vi kan söka!

Det här var som en perfect födelsedags-present. Jag fyller år imorrn! Hoppas att jag får något fint i present och att alla förestälningar går bra. Fast vi kommer inte att uppträda innan vi har gjort alla repetitioner... Och det är många!!! Ni ska se schemat! Förlåt om ni tycker att det känns skrytigt men jag är så glad!

    
                                               Här ska jag uppträda!
                                             Det är Kungliga Operan!

Kommentarer
Anonym

Hej! vad kul att du kom in på operan!!! =)

Jag har en ny blogg nu för den gammla fungerade inte. Nu heter jag www.zotizz.blogg.se

Här kommer lite frågor som du kan svara på: Vad gillar du mest att göra?, Vilken är din favoritlåt? och Vilken är den bästa bok du läst?

Ja det var det jag kom på nu men det kommer nog mer XD. Skriv gärna frågor till mig också =D / heej heej och många kramar från Louise

2009-01-24 17:45:21
URL: http://zotizz.blogg.se/
Theo

kul det ska bli!!!

2009-02-02 13:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!