bilderna jag lovade er

hahha! det blev lite blandat... mest på mig, men det får gå:
packning:

hunden:



söööwt!!har klippt sig nu...
dagens:
  
t-shirt                                                                                             shorts
japan                                                                                              japan

jag (ni behover inte kolla po dom):



håret ser fettigt ut.... jag vet

love being me så härligt så...
natur... typ:




det var dom... inte så kreativa bilder, vet...

bye bye

Kommentarer
R.

Heej :) har du ockå vart i japan??

2009-07-12 00:04:20
URL: http://rossankossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!