WWTRD (jag e en tråkig person)

What whould Aina do if...

Jag skulle ramla ner på marken och skrapa upp kneet
- typ sega att det var lngt samtidigt som jag stor böla ( jag vet överdrivet

Jag ramla ner från ett klippstup.?
- dö

en katt sprang over vegen po tvo ben och pallade epplen fron grannens tredgord samtidigt som en rymdvarelse landade po mitt tak och sa TJOBA SKOBA TITTI WITTI KALAK KAKKA MILA TAKKA...?
- Heey... I cal that a thursday

Nogon leste den har texten och tyckte faktiskt att den var rolig?
- skratta... jag tyckte att texten var roligade en att skriva den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!