Bakat

Hellåu!

Jag och pappa har bakat en kladdkak till imorn. Det ska bli jättegott hoppas jag. Snart ska jag kolla på Talang och jag hoppas på dansaren Akiira. Han tycker jag är riktigt duktig.

                                                                         
Ska kolla. Synd att vi inte har popcorn eller nånting. När Akira dansade och se att har dansade Popping tog han nog lite fel. Det var inte direkt poppning men det var bra. Har dansar suveränt och jag hoppas att han vinner. Annars så tycker jag faktiskt inte att nån som är med är värd en halv miljon. Förra året när Zara van tyckte jag att det var helt Okej. Men nu om han den där Viktor eller vad han heter skulle vinna så skulle jag bli lite sur. Jag tycker inte att han har nån speciell Talang. Det är ganska många killar som kan sjunga som han med en falsk klang och inte så ren. Vilket är samma sak med ändå.

Jag själv gillar att dansa och Tycker att Akira är väldigt duktig. Han som spelar piano är också väldigt duktig. Men jag håller nog ända på Akira.
Jag har faktiskt kommit på lite koreografi till en dans som jag och min kompis Clarie ska visa upp nån gång om vi inte hinner tröttna på den innan. Vi skulle igentligen visa upp den på dans på gården på vår skola men vi han inte bränna ner låten på CD så vi kunde inte dansa =( Synd... Vi hade verkligen sett fram emot det...

Kommentarer
Elsa

Svar; Hah! Vet du vem Fabbe är? Är riktigt förbannad på den personen?

2009-06-12 21:18:08
URL: http://elsal.blogg.se/
Theo

håller med!

2009-06-12 22:12:37
URL: http://iamthemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!