Grönan

Hellue dears!

Imorgon ska jag till grönan och partaja med mina släktingar och kanske en kompis.
Det ska bli väldigt kul och jag har lovat mig själv och min kusin att jag och kusinen då ska åka insane.


Just nu är jag säker på att jag ska åka den. Men jag tror inte att jag är så säker
imorgon om jag ska göra det med jag har ju lovat <33
När jag kollar på bilden ser det lite omöjligt ut att man ska kunna åka den utan att
slå i fötterna eller nått sånt. Men jag har ju somsagt inte åkt den.
Jag har hört att frittfall är läskigare en Insane och om det är sant så är Insane inte alls
läskig. Men alla jag har frågat har tyckt att den är rolig så jag får lita på dom =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!