Grönan<33

Tjenizzar!

Igår var jag på grönan med mina kusiner:

Jag tror inte riktigt att deras föräldrar vill att jag ska lägga upp deras ansikten.
Men i alla fall. Vi åkte dit efter mina störres kusinerns skolavslutning (som jag hade i förrigår) och åkte lite.
Fler bilder kommer att komma längre ner.
Jag och Edvard var lite för oss själva medans de andra åkte lite mindre atraktioner. Men jag fick i alla fall med mig Vendela på Kvasten. Det är ett plus. Det var jättetrevligt där! Vi brukar alltid åka till grönan på min namsdag men det blev inte så det här året. Men vi kommer att göra så. Vi kommer att åka dit till grönan varja gång jag har namnsdag. Jag längtar till att Iris o Charlie blir större så att man kan åka större saker med dom.


Här blev vi välkomna av apor...

Insane. Den var faktiskt inte så rolig som jag hade tänkt mig. Den var lite
galen med inte rolig för det. Kanske kan åka den igen nån annan gång men
jag skulle tröttna på den om jag åkte den flera gånger i rad.



Lustiga huset



Kusin brottning

Det var väl den dagen. Och jag ska påminna er om FRÅGESTUNDEN som jag har nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!