Ingenting

Jag har inte fått några frågor och det är bara en som har anmält sig till min tävling. Så sorry. Tyvärr blir det inget av dom den här veckan.

Och jag vill absolut inte ha några negativa kommentarer som avundsjuka kamrater skickar. Det är bara så fegs. Fatta!! Ingen bryr sig och om det nu är utseende eller nått annat så ät det inte utseendet som räknas. Och jag menar inte att jag har fått några,men andra har också fått och det verkar drabba dom personer som går i min klass. Vilket är lite konstigt... Så alla fega kopmisar där ute som är så knäppa att de försöker få ens självförtroende att sjunka... GLÖM DET!!

Kommentarer
Miya

Du har så rätt!!! Bra att du skrev så och jag är så stolt över att du är så modig och klok tjej.

2009-06-04 12:29:53
Anonym

not

2009-06-04 14:53:36
someone

jo! det är hon

2009-06-06 14:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!