Japan

Nu är jag väldigt nervös. Om ungefär 24 timmar är jag på väg till Arlanda för att flyga till Japan ensam. Det ska bli spännande och jag hoppas att resan ska gå bra.

Jag orkar inte skriva något mer om resan. Jag ska försöka att blogga i Japan också men det kommer troligtvis vara ett glest bloggande men jag kommer att blogga.
jag och pappa ska till stan och kolla om det finns en passande digitalkamera som jag kan köpa. Jag hoppas på en silvrig Nikon eller Canon men det går också bra med en ljusrosa som jag såg häromdagen fast det var ett annat märke som jag inte kommer ihåg vad den heter, men jag har förmig att de märket inte var så vidare bra...

Kommentarer
Michaela

hejsan va fin blogg du har , :)

2009-06-14 11:29:54
URL: http://miichaelanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!