konsert och fest!

Hellue!

Den här helgen komer att börja med att min kusin sover över hos mig lördag till söndag. Sen på söndagen (imorgon) kommer jag att gå på min kompis födelsedagsfest kl 16-20 men jag kommer att vara där tidigare för att hjälpa till med att fixa iordning och ladda ner musik och sådant. Sen sover jag över där och sen på måndag kl 17:30 ska jag ha pianokonsert!

Dagens schema alltså:
• Vakna
• Förbereda mig för dagens pianolektion
• Åka till pisnolektionen
• Ha pianolektion
• Åka hem
• Vila och blogga
• Min kusin kommer
• Vi gör nått
• Kanske kollar på tv
• Pladdrar lite
• Sen ska vi någ sova

<33

Hoppas att ni fortfarande diggar min blogg och att ni fortsätter att kolla den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!