Sommarlov!!

Hellåo!

Nu har jag äntligen sommarlov. Det känns skönt att lämna ett bra läsår efter sig. Jag tycker att jag och min klass förtjänar ett långt sommarlov presic som alla sndra klasser förtjänar.

Förra avslutningen var vi tvugna att lämna en lärare som vi tyckte väldigt mycket om. Hon var den bästa och det var som att hon var vår lälare med också vår riktiga kompis. Hon är 26 år gammal (tror jag) och det var som att alla vi 30 stycken var som hennes småsyskon. Jag gillade henne väldigt mycket. Och varför hon behövde lämna oss är en lång "historia". Men jag saknar henne verkligen och önskar att jag får träffa henne snart.

Hoppas att ni också får en härlig skolavslutning om ni inte redan har fått det. Ovh jag önskar er ett härligt sommarlov

Kisses from me<33 



                                                                                                                                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!