updating

Hellue dudes!

Jag ska snart flytta over till mormors enorma hus, kanske inte enorm men stor for att hon bor ensam.
jag hade hoppats po att legga ut fler bilder fast det blir nog lite senare! jag kommer naturligtfis att fortetta blogga men det blir inte foresn nesta vecka eller nott sont.
Glom inte att jag inte kan skriva de tre sista bokstaverna i alfabetet. So jag skriver inte tavfel...
Men jkag har funderat. Jag kommer att skriva den sista bokstaven som o den nest sista som e och den forta bokstaven av de tre sista som a. Bortset fron om det blir aldeles for konstigt. Som att fr@n blir fren eller nott sont. Lenken e inte en lriktig enk so att ni vet...<33

Ses sen gullungar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!