Updating

Hellåu!

Idag har jag fullt schema och allt städande har tagit slut på mig. Jag har städat från kl halv 10 typ till nu... 5 över 1 Det tycker jag är ganska mycket... <33

Min underbara mamma firar sin födelse dag idag på min namsdag! Det tycker jag är bra =)
Hoppas att ni har det bra på sommarlovet coh vi syns igen imorn...
Dagens Schema:

  • Vakna
  • Vila
  • Äta
  • Städa
  • Städa
  • Städa
  • Städa
  • Blogga
  • Städa
  • Fixa tårta
  • Städa
  • Äta
  • Piffa till mig själv
  • Göra det man måste göra innan fester
  • Välkommna gäster
  • Ha roligt
  • Ha roligt
  • Inte göra illa mig
  • Jag tror inte att ni orkar läsa allt det här
  • Äta
  • Ha roligt

Ja... Sen har jag nog inte planerat. Det är ju trorts allt 3 timmar och 50 minuter innan alla gäster ska komma!'

Hugs!! <3


Kommentarer
Alina

2009-06-13 20:28:31
URL: http://alltidalina.blogg.se/
Alina

SVAR: Hej <3 jag fattar inte riktigt hur du menar :S, puss

2009-06-13 20:29:17
URL: http://alltidalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!