Ett gått skratt förlänger livet

Hej! Idag har det tyvär inte varit en skratt dag. Önskar att det har varit det. Jag och några av mina klasskamrater har för första gången varit i opera huset och fixat. Vi har mätt oss och sånt för att få scen kläderna att passa oss Det var kul. Men inte så därt skratt kul, bara underhållande =) Vi var väl på Kungliga Operan nästan hela dagen. Vi åt lunch = spagetti med köttfärssås.

Vi fick en genomgång om regler och sådant som man måste veta om när man är på "jobbet" som våra barn ansvariga säger. Mesta dels var vi i studion och mätte och... ja.
Vi fick våra egna namn också. Altså scen namn. Jag heter Poulin, Clarice heter... öööh.. eeh, kommer inte ihåg Laura heter Lisa, Theo heter Herman. Jag vet inte vad Kalle eller Harald heter... =)


När vi kom till skolan igen var klockan ca 13:00 Som tur var hade vi inte misat något specielt viktigt. Utan det som vi missade kunde vi göra senare utan problem... Nemas Problemas <3

Ojusste! Mitt kådlås har typ lackat... det fungerar inte... =(
Vi får väl köpa nytt ;P

See ya!


Det hä var i Onsdags förra veckan.. Det var så varm och skönt.
Nu är det snöigt och trist... =( 
Alla från vänster:
Ellionora, Clarice, Jag, Tuva, Clasine och Carolina.

Kommentarer
Anonym

2009-03-25 16:56:48
Theo

det var inte våra namn utan vi var miniatyrer av solisterna i operan och kalle och harald var bara vanliga människor + glöm inte min frågestund!!!

2009-03-25 16:58:21
URL: http://iamthemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!