Kallt men varmt...

Hellue! Jag önskar att jag kunde uppdatera mer, men just nu har jag så mycket att göra. Vi har börjat med nationella proven och jag har massor av opera repetitioner. Hoppas att jag kan börja blogga som förut. (a)

Precis som rubriken. Det har varitbåde varm och kallt idag. Här inne är det varm och skönt. Solen lyser in genom fönstret och värmer, även om det blåser och är kalt ute. Jag hade hoppats att det skulle bli som igår. Varm och soligt hela dagen!Men det blev det inte. Vi får väl hoppas att dt blir varmt imårn ; P

Jag och Elsa övade på att "uppträda" med landet, som vi har jobbat men i kankse två eller tre veckor. Altså... vi ska redovisa landet för klassen.

Just nu medans jag sitter och skriver här, lysnar jag på Whitney Houston's Will always´love you, på Spotify. Den sidan är faktiskt väldigt bra. Eller sida och sida. Det är inte riktigt en sida. men ladadr väl ner det till datorn så f¨r man lusna på musik gratis... Praktiskt!
- And I will always love you. Åh, jag älskar den här låten. Visste ni att den låten blev utsed till årtiondens bästa kärleks sång? Den är bara så bra!

Hoppas att ni har haft det en bra dag. 
 Puss och kram


P.S vi slutade efter lunch idag. Lyxigt :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!