EurovisionSongContest favoriter

Här kommer top 5 som jag tycker var bäst.
1 är självklart bäst av alla. eftersom jag bara har till 5 så är det 5 också väldigt bra. Det fanns ju 25 låtar.

Island, Is it true, Johanna



Norge, Fairytale, Alexander Rybak


Bosnien&Herzegoveina, -,-

Turkiet, Dum tek tek,-


Finland, lose controle,-
finland kom visereligen sisst men jag tycker att de var bra. Alla har sina egna åsikter

Det här var de låtar jag tyckte bäst om.Synd att det inte gick så bra för Sverige. Det är nästan alltid så. Vi klarar semifinalen sen kommer vi nästan sist. Det gör vi alltid. Vi har nästan aldrig förlorat i en semifinal, vi går alltid vidare från den. Det gör mig lite irriterad.
Faktiskt så trodde jag att vi skulle ha en chans att komma bland de 15 bästa i alla fall. Men det gjorde vi inter. Typiskt!

Kommentarer
Fabian

Du vet väl att det där inte var norges bidrag i år?

2009-05-18 14:51:59
Theo

det är ju inte årets bidrag för norge! HIHI

2009-05-19 08:07:05
URL: http://iamthemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!