Gripsholm här kommer jag...

... inte. Synd det skulle vara kul.
Jag och mina klasskamrater plus de andra i klassen ( paralell klasserna) ska åka till Gripsholm och ha det treviligt, men nu kan jag inte det för att jag och några andra har Opera repetition som är jätteviktig. Annars skulle jag ju så klart ha följt med =)
Hoppas att de andra får det en bra dag utan mig ;P Ne skoja bara, men hoppas i alla fall att ni får det trevligt även fast det inte ser ut att bli fins väder... synd för der. Själv ska jag sitta i en svagt upplyst Barn lough vilket inte hellr är så kul bortsätt från att man nästan alltid skrattar... OKEJ! Vi har väldigt kul, men riktig luft får vi väl aldrig utom om man ska gå ut... men det får man inte om ionte en barnansvarig följer med :S

Snart ska jag äta men jag kanske hinner att lägga upp en inlägg om mode. Kommer snart

Puss puss

Kommentarer
Anonym

Skryt lagom

2009-05-07 07:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!