I'm not studding

And its true!

I alla fall inte nu. Jag kanske kommer att plugga sen.
Det här är dagens schema:

  • Träning inför våruppvisning 09:00-12:30
  • Äta lunch hemma
  • Slappa
  • Blogga ( som jag gör nu)
  • Vet inte
  • vet inte
  • kanske äta middag
  • Kolla på Hjälp! Jag är med i en japansk tv show

Nånstans på dom där vet inte vet inte. ska jag nog gå ut . Det har börjat bli lite finare väder!
Och ohåg att jag har börjat med en ny tävling!
Mer om det nedanför. Om ni ska vara med glöm inte bort att länka tävlingen på din blogg också... det gör det enklare för dig att vinna. Men bilden måte ju också vara fin och matcha med temat som den här vckan är VÄR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!