Nu kommer det

Jaa! Nu kommer det. Vi ska börja med de nya tävlingen. Om ni inte vet var det är så står allt ni behöver veta i inläggen före.
Så... Temat kommer vara (trummvirvel)  Vår

Så nu får ni gå ut i det inte så våraktiga vädret och fota. Om ni inte har sen förut. Men det måste vara ni som har tagir den. Inte någon släkting eller något sånt.

Eftersom ni skickar in länken där det igentligen ska vara e-mail adress kommer inte länken att synas. Skriv såklart också på komentaren vad eran blogg heter men det är ju en av sakerna som står där.
Så nu är vi igång! Ta många bilder nu. Jag lägger ut dom på bloggen på söndag. Så ni har inte så mycket tid på er... Skynda!!

Själva röstingen kommer att avslutas senare. Det återkommer jag om när jag lägger ut bilderna... <3
Skicka in bilder nu så att jag kan fortsätta med min tävling. Och glöm inte... OM NI ÄR MED ELLER INTE, LÄNKA TÄVLINGEN PÅ ERAN BLOGG. bILDEN NI KAN LÄNKA FINNS I INLÄGGET NEDANFÖR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!