The spring is knocking on the door

Hellåu!

Nu har vi äntligen släppt våren och den har redan kommit ett stort steg fram.
Jag har fått massor av vårbilder som ni ska få se nu:

blommor på vår baksida



Tulpaner som jag såg i Tegner lunden när jag var i stan och kollade runt lite





Kanske inte så fin. Men jag tycker att den passar=)
Och till slut:

Jag med en blomma i håret ;P

Det har varit underbara dagar de senaste dagarna. Hoppas att det blir lika bra framöver!
Har ni tänkt på en sak. På era raster kanske ni kör en lek... eller basket. Senare på dagen tänker du på när du gör det och att du absolut inte tänkte på att lektionen skulle bli så här tråkig efter rasten.
Jag har tänkt så många gånger och jag får nån konstig känsla när jag tänker så, vet inte varför. Men jag får någon känsla av att jag absolut inte trodde att mitt liv skulle bli såhär. Att sekunder går och att man inte kommer att få den stunden igen. Nu var då och snart här redan gått förbi. Förstår ni hur jag menar?
Ni behöver inte göra det men om man tänker så får man nånting att tänka på när man inte har något att göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!