Tired but happy

Hellåu!

Kul att jag har fått så mycket kommentarer på det förra inlägget. 7 stycken =)
Hoppas att ni har haft det en trevlig dag.
Äntligen har jag ingen repetition men imorgon ska jag ha genrep och på lördag är det premiär... pirrigt!
Hoppas att det går bra!

Jag har tagit JÄTTEMÅNGA bilder som jag ska lägga upp på bloggen. Lovar... skulle ha gjort det nu men jag har pappas laptop så jag kan inte lägga upp bilderna nu.
Måste ha den stora data.
Just nu skriver jag sånt som är väldigt onödigt... Vilket jag brukar göra. Jag måste fixa till mig lite så att jag börjat skriva meningfulla inlägg.
Just nu har jag skrivit ett helt inlägg och nästan alla ord är obetydsfulla. Verkligen onödigt. Om ni vill kan ni sluta läsa det här inlägget men om ni tycker att det är roligt kan ni fortsätta. Problemet är att jag inte vet vad jag ska skriva eftersom att allt jag skriver nu är onödigt. Men nu håller jag på att skriva så mycket att jag inte kan sluta. Okej... Sluta läsa för det här kommer bara att irritera dig...
Nu ska jag också sluta skriva... Det är bara onödigt.
Det här är mina sista ord: Inlägget var totalt onödigt

Kommentarer
Alexandra -TUVA: VECKANS BLOGG!

Ett onödigt onödigt inlägg!

2009-05-16 09:36:32
URL: http://pianot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!